پرداخت الکترونیک سداد، وارد حوزه یکپارچه‌سازی هوشمند قیمت‌ها شده است

۲۱ خرداد ۱۴۰۲ | ۰۷:۲۸ کد : ۲۲۰۴۵ تازه های فناوری اطلاعات
تعداد بازدید:۱۸۶
با امضای تفاهم‌نامه با «یکتا ارتباط تعاملی پرتو نما»، سداد به نصب کارتخوان‌های اندرویدی در میادین میوه و تره‌بار می‌پردازد.
پرداخت الکترونیک سداد، وارد حوزه یکپارچه‌سازی هوشمند قیمت‌ها شده است

شرکت پرداخت الکترونیک سداد پس از انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با شرکت استارتاپی «یکتا ارتباط تعاملی پرتو نما»، تصمیم گرفته است تا در میادین میوه و تره‌بار کارتخوان‌های اندرویدی را نصب کند. این همکاری مشترک به عنوان یک راهکار نوین، می‌تواند باعث کاهش مشکلاتی در حوزه قیمت‌گذاری شود. با استفاده از این کارتخوان‌های اندرویدی، فروشندگان میتوانند قیمت‌های محصولات خود را به صورت یکپارچه و به روز نگه داشته و به مشتریان خود اعلام کنند. این امکان باعث می‌شود که مشتریان با دسترسی به اطلاعات دقیقتر، بهترین تصمیم را در خرید محصولات بگیرند و همچنین از نظر فروشندگان، این امکان بهبود وضعیت بازار و کاهش ریسک‌های قیمت‌گذاری را به همراه خواهد داشت.

به گزارش روابط‌عمومی پرداخت الکترونیک سداد، «محمدحسین کاشی»، مدیرعامل پرداخت الکترونیک سداد، درباره این همکاری گفت: «این شرکت به‌عنوان بازوی بانک ملی ایران، حضور فعال در پروژه‌ها و طرح‌های حاکمیتی را یکی از اولویت‌های خود می‌داند.»

کاشی با توضیح درباره دیگر فعالیت‌های سداد، گفت: «در راستای فعالیت سداد به‌عنوان بازوی بانک ملی ایران، به‌‌تازگی همکاری با شرکت پست را با هدف تأمین دستگاه‌های کارتخوان و درگاه پرداخت الکترونیکی آغاز کرده‌ایم.»

شرکت پرداخت الکترونیک سداد با حمایت از استارتاپ‌های فعال در حوزه برنامه‌نویسی، حضور درزمینه کمک به دولت در ساماندهی قیمت‌ها را آغاز کرده است.

این شرکت با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با شرکت «یکتا ارتباط تعاملی پرتو نما» که استارتاپی فعال در حوزه برنامه‌نویسی است، تجهیز میادین میوه و تره‌بار به کارتخوان‌های اندرویدی با امکان درج قیمت یکپارچه را آغاز کرده است.

با اجرای این تفاهم‌نامه، قیمت اقلام عرضه‌شده در دستگاه‌های کارتخوان اندرویدی نصب‌شده در غرفه‌های میادین میوه و تره‌بار به‌صورت یکپارچه تعیین می‌شود و امکان نظارت بر قیمت‌ها بیش‌از‌پیش فراهم خواهد شد.

منبع:

دیجیاتو

کلید واژه ها: سداد


نظر شما :