راه اندازی بزرگترین سایت کامپیوتری در مجتمع خوابگاهی سلامت

راه اندازی بزرگترین سایت کامپیوتری در مجتمع خوابگاهی سلامت

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۰۴:۳۰ کد : ۳۳۲۸ اخبار مرکز فناوری
تعداد بازدید:۱۹۷۹
مجتمع خوابگاهی سلامت با ظرفیت بیش از 1000 دانشجو که تقاضای راه اندازی سایت کامپیوتری را داشته اند و این مجتمع خوابگاهی در بین تمامی خوابگاه ها بزرگترین خوابگاه دانشجویی بشمار می آید. همکاران و متخصصین مرکز فناوری با تکمیل PASSIVE و ایجاد زیر ساخت های استاندارد و تجهیزات کامل کامپیوتری، بزرگترین سایت کامپیوتری را در مجموع خوابگاههای دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی را با بیش از 20 کامپیوتر مجهز در مجتمع خوابگاهی گل نرگس افتتاح نمودند.
راه اندازی بزرگترین سایت کامپیوتری در مجتمع خوابگاهی سلامت

مجتمع خوابگاهی سلامت با ظرفیت بیش از 1000 دانشجو که تقاضای راه اندازی سایت کامپیوتری را داشته اند و این مجتمع خوابگاهی در بین تمامی خوابگاه ها بزرگترین خوابگاه دانشجویی بشمار می آید. همکاران و متخصصین مرکز فناوری با تکمیل PASSIVE و ایجاد زیر ساخت های استاندارد و تجهیزات کامل کامپیوتری، بزرگترین سایت کامپیوتری را در مجموع خوابگاههای دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی را با بیش از 20 کامپیوتر مجهز در ساختمان گل نرگس مجتمع خوابگاهی سلامت افتتاح نمودند.

با توجه به اینکه سایت خوابگاه گل نرگس با تعداد کمی کامپیوتر وضعیت مطلوبی نداشته است، با تلاش همکاران فنی مرکز فناوری اطلاعات و با استاندارد سازی PASSIVE  و اتصال به شبکه فیبر نوری،  وضعیت اینترنت ارتقاء یافته و دانشجویان در حال حاضر می توانند از شبکه ای با سرعت و دسترسی پذیری بالاتری استفاده نمایند.

 


نظر شما :