بازدید از شبکه دانشکده علوم اجتماعی

۱۴ دی ۱۳۹۵ | ۰۳:۳۰ کد : ۲۳۶۲ اخبار مرکز فناوری
تعداد بازدید:۱۳۳۰
سرپرست محترم مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات آقای دکتر پورروستایی و تعدادی از کارشناسان مرکز فناوری ، از شبکه دانشکده علوم اجتماعی بازدید نمودند.
بازدید از شبکه دانشکده علوم اجتماعی


سرپرست محترم مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات آقای دکتر پورروستایی ، از شبکه دانشکده علوم اجتماعی در روز یکشنبه مورخ 95/10/12  به همراه تعدادی از کارشناسان فناوری ، بازدید نمودند.

پس از بازدید از سایت های دانشکده و کارگاه کامپیوتر ابتدادرجلسه ای  آقای دکتر کرمی ، معاون محترم اداری و مالی دانشکده علوم اجتماعی ، توضیحی در مورد  مشکلات شبکه دانشکده  ارائه نموده و پیشنهاد تجمیع سایت های کامپیوتر کارشناسی و ارشد و کارگاه کامپیوتر مطرح نمودند که با استقبال سرپرست محترم مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات قرار گرفت و قرار بر این شد که پس از آماده کردن اتاق ها توسط واحد محترم عمرانی عملیات پسیو در اسرع وقت صورت گیرد.

در ادامه ، کارشناسان محترم فناوری دانشکده علوم اجتماعی ، مشکلات نرم افزاری و شبکه را مطرح نمودند و در پایان آقای دکتر پورروستایی پس از شنیدن صحبت های رابطین محترم و آقای دکتر کرمی در خصوص وضعیت موجود دانشکده علوم اجتماعی، مقرر گردید مرکز فناوری اطلاعات جهت بهبود وضعیت پسیو و شبکه دانشکده همکاری بیشتری بعمل آورند.

همچنین مقرر شد دانشکده علوم اجتماعی برای تجمیع سایت ها کارهای لازم را با هماهنگی با واحد عمرانی انجام داده و پس از اتمام پسیو شبکه در اسرع وقت و مدت کوتاهی انجام شود.

 


نظر شما :